luni, 22 noiembrie 2010

Angkor Wat - Cambogia

Dar exista lucruri mai putin sangeroase si mult mai frumoase in Cambogia, cum ar fi giuvaerul din mijlocul junglei asa cum spunea cineva, complexul Angkor.
Se intinde pe o suprafata de cativa zeci de km patrati si e compus dintr-o multitudine de temple, fiecare cu o tematica si arhitectura aparte, toate construite din piatra cioplita. Dintre toate templele, cel mai cunoscut si de departe cel mai impunator este Angkor Wat, construit pe la 1113, este considerat cel mai mare templu cu activitate continua din lume. 







Preferatul meu a fost insa Bayon Temple. 





In mod normal iti ia intre 1-2 zile sa vezi toate templele mai importante din complex, dar noi ne-am multumit cu o zi plina, inceputa la 5 dimineata pentru a putea vedea rasaritul peste Angkor Wat si avand in vedere ca am fost motorizati (am inchiriat un tuk-tuk), ne-am miscat destul de repede.

















Acum ne asteapta un autocar spre Vientiane, capitalala Laosului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu