vineri, 26 noiembrie 2010

Vientiane - Laos

Ajunsi din nou in Pakse, am luat un autobus de noapte, pentru prima data cu paturi duble, ideal pentru cei care calatoresc in doi, dar bucuria nu a durat mult. Am descoperit in curand drumurile din Laos. Imaginati-va cel mai prost drum din Romania, si multiplicati cu 2. Autobuzul zbura in plina viteza, fara prea multe menajamente peste gropi, denivelari la poduri, sau cel mai palpitant, peste portiuni intregi neasfaltate deloc. Pe la 6 dimineata, calvarul a luat sfarsit si am inceput sa cautam cazare in Vientiane. Curand am realizat insa ca nu prea e mare lucru de vazut si facut aici, si afland ca autobuzul pentru Vang Vieng pleca la 2, aveam jumatate de zi sa exploram. Aici am avut norocul sa dam peste un festival religios care se tine o data pe an la cel mai mare templu din Vientiane, si unde se aduna calugari din toata tara. A fost ceva deosebit sa vezi atata agitatie, atata culoare si atatea obiceiuri, toate la un loc. A meritat din plin stopul de jumatate de zi din capitala.

In autobuzul de Vientiane:


Parlamentul si bulevardul principal al orasului:




De la targ adunate:













Dar ce targ e ala fara de-ale gurii, in toate formele si consistentele posibile, evident doar pentru ei, noi  ne-am multumit doar cu pestele la gratar, care peste tot in Asia e delicios:








...si nelipsitele tuk-tuk-uri:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu