duminică, 28 noiembrie 2010

Vang-Vieng - Laos



Azi am facut tubing desi ar trebui sa se cheme drinking, dar ....ma rog. 
Ideea e in felul urmator: Inchiriezi o camera de tractor vopsita galben, te urci intr-un tuk-tuk (am mai zis, trocaleti pe 3 sau 4 roti ce pot duce de la 2 la 10 pers) care te lasa la vreo 4 km de oras, in susul raului. De acolo iti dai drumul cu colacul. Partea frumoasa e ca din loc in loc sunt tot felul de baruri pe marginea raului cu difuzoarele la maxim, care iti arunca o sfoara ca tu sa te tragi de ea sa acostezi la ei. Lista de bauturi nu e mare, bere si niste galetuse in care iti prepara un coctail.






 Unii chiar iti ofera un joint gratis la fiecare galeata cumparata. Sa fiu sincer nu am vazut prea multi neconsumatori. 



Ma mir ca nu s-a inecat nimeni tinand cont ca se aruncau in rau de pe niste trapeze care balansau deasupra raului. Recunosc ca-i beton cu trapezul si m-am dat si eu de cateva ori. 





Ideea e ca ideal e sa fii in gasca, ca sa te bucuri la maxim, altfel, e conform bancului: lasa taica ca se vede bine si de aici.
Ne-a luat vreo 4 ore sa ajungem inapoi cu colacul in oras, si asta ca nu ne-am oprit decat la 3 baruri. Maine plecam, dar si orasul urmator are acelasi tubing, asa ca o sa urmeze si partea a doua.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu