miercuri, 17 noiembrie 2010

Ho Chi Min City sau pe scurt Saigon - Veitnam

In Saigon, nu am prea avut mare lucru de vazut in afara de tunelurile Cu Chi, care spre deosebire de cele din nord, au fost construite in scop militar, nu civil, erau atat de inguste incat nu puteai merge decat pe burta sau cel mult mersul piticului. Eu am avut febra 2 zile dupa 100 m prin tunnel. Peste tot cratere lasate de bombe, transee, gropi si capcane camuflate. Dar, de departe cea mai spectaculoasa experienta a fost poligonul de tragere, unde am indraznit sa trag cu un M60 si M16,  chair si Dana s-a bagat la M16. Fara cuvinte, si nu cred ca e doar parerea mea, ca unul care nu a facut armata.










In oras, chiar langa piata centrala, pe colt, am dat de un restaurant unde s-a oprit Clinton in 2000 sa manance o supa, si evident pe peretii ponositi erau poze de la memorabila intalnire. Supa recunosc, nu a fost cine stie ce, dar localul……



Si doua mostre de circulatie in Saigon:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu