miercuri, 1 decembrie 2010

Chang Mai - Tailanda

Tailandaaaaaaa........
Dupa o incursiune minunata de 14 ore in autocar, barca peste rau la granita, apoi microbuz inca 4 ore, am reusit sa ajungem in Chiang Mai, singurul stop din nord. Una peste alta n-a fost chiar asa de rau avand in vedere ca autocarul nu a fost dotat cu paturi, sau poate am inceput eu sa ma obisnuiesc.....
De cum am intrat in Tailanda, am intinerit, in primul rand datorita drumurilor. In sfarsit drumuri normale, chiar autostrada. In ultimele 3 tari, in special Laos, drumurile au fost iadul pe pamant. Promit sa nu mai comentez nimic de drumurile din Romania, ma rog, cel putin 1 luna ca mai mult nu cred ca ma tine....
In plus, preturile au revenit la normal mai ales dupa nesimtirea din Laos, dar cel mai important aspect, mancarea e super. Mergeam azi si ma uitam la tarabele cu mancare si imi venea sa rad cand ma gandeam cum aratau tarabele cu mancarea din China.






O vizita la Doi Suthep, unul din cele mai importante temple din Chiang Mai:

thailand


thailand



chiang mai



Azi recunosc ca am fost unul din cei mai privilegiati oameni de pe planeta, pentru ca timp de  aproape jumatate de ora am stat cu tigri in brate, literalmente. Cu 2 mari si cu 2 prosti mici de 2 luni. Nu am cum sa descriu sentimentul, dar cu siguranta o sa-l repet in Bangkok, unde mai exista un templu cu tigri la vreo 100 km afara din oras.


chiang mai




tailanda

tailanda


thailand

tailanda

thailand

thailand







chaind mai


Maine, dupa un tur care include elefanti, rafting, triburi, si nu mai stiu ce rezervatii, din nou in autobuz, spre Bangkok, unde stiu de pe acum ca nu o sa am net in camera. Gasesc eu un cafe......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu