marți, 15 februarie 2011

Atacama - Chile

Si asa am ajuns si in Chile, direct in Atacama cu ale sale 30 de grade, ceea ce a reprezentat o mare bucurie dupa cele cateva zile bune de vant si doar 10gr..
San Pedro de Atacama a fost primul oras vizitat in Chile. Oraselul cu stradute de pamant galben si case din lut, unul din cele mai pitoresti din cate am vazut, este de fapt o oaza in nordul desertului Atacama.












Desi este considerat unul din cele mai uscate locuri de pe Pamant, eu am avut “ norocul” sa prind ploaie, dar mai grav decat ploaia, nori ce persistau pe cer de o saptamana  si care au facut imposibila asa numita Space Trip, o excursie ce te ducea la un punct de observare in desert la miezul noptii si de unde ai fi avut unul din cele mai bune locuri de pe Pamant pentru a observa stelele. Cerul, pe langa faptul ca parea extrem de aproape , iti oferea o priveliste in plan vertical a constelatiilor,precum ai fi citit o carte.
Din pacate a trebuit sa ma multumesc cu descrierile altora mai putin ghinionisti decat mine. In schimb, am putut lua o excursie la muntii din jur, alcatuiti 100% din sare, dar care este prea toxica pentru a fi comercializata. Doar o pelicula de cativa milimetri de praf desertic, rosu, impiedica privelistea sa nu fie una rupta din povesti: munti ca de clestar lucind in soare. Daca doar ar fi existat un furtun ceresc de mare presiune care sa spele muntii...















Din San Pedro am luat bus spre Santiago, ocazie cu care am facut cunostinta pentru prima data cu preturile din Chile. Dupa aproape 4 luni de Asia si NV Americii de S, sa platesti 100$ pentru un bilet de autocar a fost…super.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu